Järjestä aikaa yrityksesi tiedonhallinnalle ja laita samalla koko arkesi järjestykseen
ESITTELYSSÄ: YRITTÄJÄN AJANHALLINTATAULUKKO

Maksuton lahjani yrittäjälle, joka kaipaa siistiä digityöympäristöä sekä järjestystä ja tasapainoa arkeensa
Yrityksen toimiva digijärjestys ei synny itsekseen, vaan tarvitset sille varattuja pieniä rauhallisia hetkiä. Mutta miten aikaa voi löytää, kun koko arki on kilpailua kireitä aikatauluja, loppumattomia tehtävälistoja ja muita vaatimuksia vastaan?
Tarjoan avuksesi yrittäjän Ajanhallintataulukon. Se on konkreettinen työkalu, jonka avulla hahmotat, millaisista palasista arkesi koostuu (sekä työn että muun ajan näkökulmasta), poistat turhat tehtävät ja luot tilaa siistin digityöympäristön ylläpidolle sekä kaikelle muulle – ennen kaikkea sille, mitä oikeasti haluat tavoitella ja sille, millaista arkea oikeasti haluat elää joka päivä.
Tilaa maksuton yrittäjän Ajanhallintataulukko ja ota ensimmäinen askel kohti selkeämpää arkea ja yrittäjän työarkea ilman ylimääräistä säätöä 👉 täytä tietosi ja napsauta alimpana olevaa painiketta, niin saat Ajanhallintataulukon latauslinkin sähköpostiisi!
Psst: Tarkista, että sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein eikä sen jälkeen ole ylimääräistä välilyöntiä, jotta lahja löytää varmasti perille.
Antamalla tietosi hyväksyt niiden tallentamisen ja käsittelyn Tiedoksen tietosuojaselosteen mukaisesti, liityt Tiedoksen sähköpostilistalle ja annat luvan lähettää yrittäjän tietojen, arjen ja liiketoiminnan hallintaan liittyvää sisältöä ja tarjouksia antamaasi sähköpostiosoitteeseen noin kerran kahdessa viikossa, toisinaan harvemmin, toisinaan useammin. Tietojasi ei luovuteta edelleen kolmansille osapuolille. Voit poistua listalta milloin tahansa eivätkä viestit velvoita sinua mitenkään.
Oletko valmis omaan "Decluttering My Business and Everyday Life"-projektiisi?
TÄMÄ YRITTÄJÄN AJANHALLINTATAULUKKO ON SE MITÄ TARVITSET, JOS...

Haluat...
Organisoidun arjen, joka on suunniteltu todellisten tavoitteidesi ja halujesi pohjalta

Tarvitset...
Ennakkoon suunnitellut aikaslotit yrityksesi tiedonhallinnalle ja kaikelle muulle tärkeälle

Sinulla on...
Ongelmana puuduttavalta tuntuva arki, itsestään kasvavat tehtävälistat, jatkuvat joka puolelta tulevat vaatimukset ja ainainen ajanpuute

Et vielä...
Ole hahmottanut, miten otat työpäiväsi ja koko arkesi haltuun – etkä ole ehtinyt hoitaa kauan rästissä olleita yrityksesi tiedonhallinnan tehtäviä

Hei yrittäjä,
mukava tutustua! Olen Hanna Martikainen ja yritykseni nimi on Tiedos. Olen tiedonhallinnan ja arkistoinnin kouluttaja ja asiantuntija, yritysten digijärjestäjä sekä Järjestysvinkkejä yrittäjälle -podcastin juontaja. Autan yrittäjiä, yrityksiä ja muita organisaatioita pitämään tiedostot, paperit ja muut asiakirjat ja dokumentit järjestyksessä, turvassa ja hallinnassa.
Yrityksen tiedonhallinta tarvitsee aikaa kalenterista. Mutta jos koko arki on jo valmiiksi täynnä "pakollisia" tehtäviä ja velvollisuuksia, voi tuntua mahdottomalta löytää tilaa esimerkiksi turhien sähköpostien karsimiselle tai toimivan tiedostojen kansiorakenteen luomiselle.
Tiedän miltä tuntuu kun arki sisältää paljon kaikkea, joten muokkasin oman, vuosien varrella hioutuneen ajanhallintatyökaluni muotoon, joka voi auttaa myös muita yrittäjiä ottamaan koko arkensa haltuun – ja samalla löytämään aikaa sille, mikä helposti jää jalkoihin (kuten yrityksen tiedonhallinnan kuntoon laittaminen).
Toivon, että tämä työkalu on sinulle yhtä arvokas apuri kuin se on minulle!
- Hanna
Tilaa maksuton yrittäjän Ajanhallintataulukko sähköpostiisi nyt:
Antamalla tietosi hyväksyt niiden tallentamisen ja käsittelyn Tiedoksen tietosuojaselosteen mukaisesti, liityt Tiedoksen sähköpostilistalle ja annat luvan lähettää yrittäjän tietojen, arjen ja liiketoiminnan hallintaan liittyvää sisältöä ja tarjouksia antamaasi sähköpostiosoitteeseen noin kerran kahdessa viikossa, toisinaan harvemmin, toisinaan useammin. Tietojasi ei luovuteta edelleen kolmansille osapuolille. Voit poistua listalta milloin tahansa eivätkä viestit velvoita sinua mitenkään.