Hyvinvointialueen hallinnon asiakirjat

Hyvinvointialueen tyypillisiä asiakirjoja ovat potilasasiakirjat ja sosiaalihuollon asiakasasiakirjat. Niiden lisäksi hyvinvointialueen hallintoon liittyy iso kirjava valikoima erilaisia hallinnon asiakirjoja. Yleis-, talous- ja henkilöstöhallinnon asiakirjojen lisäksi hyvinvointialueiden toiminnassa syntyy potilas- ja asiakashallinnollisia asiakirjoja.

Työskenteletkö hyvinvointialueella ja oletko kiinnostunut kuulemaan hyvinvointialueen hallinnon asiakirjojen käsittelystä ja elinkaaresta enemmän? Tule mukaan etäkoulutukseen, jossa kerron tästä aiheesta tarkemmin! Koulutus järjestetään perjantaina 3.5.2024 kello 9 – 11 yhteistyössä Eduhousen kanssa ja sen tallenne on saatavilla 14 vuorokauden ajan. Koulutus on maksuton niille Eduhousen lisenssi- tai koulutussopimusasiakkaille, joiden tilaukseen kyseisen koulutusaiheen etäkoulutukset kuuluvat. Katso hinta muille, lue lisää ja ilmoittaudu mukaan napsauttamalla tästä tai alla olevaa painiketta.


Niin hyvinvointialueen kuin minkä tahansa organisaation hallinnon asiakirjojen käsittelyyn ja elinkaareen kuuluu hallinnon asiakirjojen säilytysaikojen määrittely. Latasin maanantaina Facebook-ryhmääni Tiedonhallinta ja arkistointi maksuttoman minikoulutusvideon, jossa kerron erilaisten hallinnon asiakirjojen säilytysajoista. Joko katsoit videon?


Toivottavasti tapaamme koulutuksissa!

-Hanna

Vastaa

Scroll to Top