Yrittäjä, etkö saanut taaskaan tehtyä kaikkea olennaista työpäiväsi aikana? Ei hätää. Ilmoittaudu tänään uuteen, maksuttomaan etätyöpajaani:
3 syytä, miksi hukkaat jopa 20 tuntia aikaasi ja menetät turhaan myyntiä (ja miten korjata nämä)
Vihje: syyt liittyvät aikapommiin, joka tikittää yrityksesi dokumenteissa ja kansioissa (ja harva tietää tästä silti mitään)…
UUSI etätyöpajani on suunnattu yrittäjille, jotka ovat kyllästyneet siihen, että digitaalisen epäjärjestyksen aiheuttama tehoton työskentely aiheuttaa joka päivä ajan ja siten rahan hukkaa.

Osallistu tähän maksuttomaan etätyöpajaan nyt ja opi säästämään jopa 1-2 tuntia työaikaa päivässä!
Työpaja järjestetään
- tiistaina 11.11.2025 kello 15 - 16 (+ kysymykset & vastaukset) ja
- torstaina 13.11.2025 kello 18 - 19 (+ kysymykset & vastaukset).
Kannattaa ilmoittautua mukaan, vaikka et pääsisi livenä paikalle, koska kaikki ilmoittautuneet saavat työpajan tallenteen katsottavakseen.
Ja jos suinkin pääset, tule paikalle livenä, koska vain livenä paikalle saapuneet saavat maksuttoman yllätyslahjan sekä ensimmäisenä tiedon rahanarvoisesta edusta, joka on tarjolla vain lyhyen ajan!
👉 Valitse ajankohta jolloin pääset paikalle livenä, täytä tietosi alle ja napsauta alimpana olevaa painiketta, niin saat työpajan osallistumislinkin (sekä myöhemmin tallenteen linkin) sähköpostiisi.
Psst: Tarkista, että sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein eikä sen jälkeen ole ylimääräistä välilyöntiä, jotta työpajan osallistumislinkki ja tallenne löytävät varmasti perille. Jos lomake ei toimi, laita minulle viesti: [email protected]!
Varaan paikkani työpajasta tiistaina 11.11.2025 kello 15!
Varaan paikkani työpajasta torstaina 13.11.2025 kello 18!
Antamalla tietosi hyväksyt niiden tallentamisen ja käsittelyn Tiedoksen tietosuojaselosteen mukaisesti, liityt Tiedoksen sähköpostilistalle ja annat luvan lähettää yrittäjän tietojen, arjen ja liiketoiminnan hallintaan liittyvää sisältöä ja tarjouksia antamaasi sähköpostiosoitteeseen noin kerran kahdessa viikossa, toisinaan harvemmin, toisinaan useammin. Tietojasi ei luovuteta edelleen kolmansille osapuolille. Voit poistua listalta milloin tahansa eivätkä viestit velvoita sinua mitenkään.
Tällaista kiitosta työpajani ja koulutukseni saavat lähes poikkeuksetta:
Ilmoittaudu tähän maksuttomaan työpajamuotoiseen koulutukseeni nyt ja ota työpäiväsi ajankäyttö takaisin haltuusi!

Hei yrittäjä, mukava tutustua!
Olen Hanna Martikainen ja yritykseni nimi on Tiedos. Olen tiedonhallinnan ja arkistoinnin kouluttaja ja asiantuntija, Suomen ainoa yritysten digijärjestäjä sekä Järjestysvinkkejä yrittäjälle -podcastin juontaja.
Olen nähnyt, miten digikaaos vie yrittäjiltä turhaan aikaa, energiaa ja hermoja. Niinpä autan sinua tehostamaan yrityksesi tiedonhallintaa – yksi selkeä askel kerrallaan.
Kun ymmärsin, että voin soveltaa vuosien aikana työtehtävissäni kertynyttä ja opinnoistani kartuttamaani osaamista myös muuhun kuin ison organisaation ylätason tiedonhallinnan suunnittelu- ja asiantuntijatehtäviin, sain selkeyden oman yritykseni tiedonhallintaan.
Suurena päämääränäni on tuoda erityisesti yrittäjän työpäivään sekä arkeen sen ulkopuolella selkeyttä, järjestystä ja tasapainoa siistin digityöympäristön avulla sekä antamalla konkreettisia keinoja digityöstä palautumiseen. Oma vastapainoni digityölle on päivittäinen jooga, ja olen myös joogaopettajaopiskelija.
Toivottavasti opeistani on sinulle yhtä paljon hyötyä kuin minulle ja asiakkailleni!