Tämä tuote on taulukko, jonka täyttämällä muodostat yrityksen tai yhdistyksen tai muun kolmannen sektorin toimijan tiedonhallintasuunnitelma pala palalta. Hintaan sisältyy myös taulukon täyttöohje. Tiedonhallintasuunnitelman täytettyäsi pystyt sekä järjestämään jo kertyneet aineistot että estämään sekasorron syntymisen tulevaisuudessa.
Pystyt hyödyntämään tiedonhallintasuunnitelmaa esimerkiksi, kun toteutat tietosuoja-asetuksen mukaista asiakastietojen tarkastuspyyntöä tai mietit, mihin tietty asiakirja pitikään arkistoida.
Tämä tuote on suunnattu ei-julkisille organisaatioille eikä sovellu sellaisenaan viranomaisen arkistonmuodostussuunnitelmaksi, mutta aiheen asiantuntija saattaa pystyä muokkaamaan tiedoston myös julkishallinnon organisaation tarpeisiin sopivaksi.
Tuote ei sisällä yritys- tai organisaatiokohtaisia tietoja kuten luetteloa asiakirjoista ja niiden säilytysaikoja kuin esimerkinomaisesti. Jos tarvitset apua tiedonhallintasuunnitelman täyttämisessä tai muussa tietomassojen kesytyksessä, ota yhteyttä ja katsotaan yhdessä eri tuote- tai palveluvaihtoehdoista teille sopiva: hanna(at)tiedos.fi
Tiedonhallintasuunnitelmapohja on Excel-taulukko ja sen täyttöohje on .pdf-muotoinen tiedosto. Excel-taulukon täyttö ja käyttö ei vaadi erityistä teknistä osaamista.
Tiedostojen latauslinkit ovat voimassa 7 vuorokautta tilauksen toimittamisesta, joten lataa tiedostot itsellesi viikon kuluessa. Tuotteen hintaan sisältyy 1 kappale tuotetta (sis. yht. 2 kappaletta tiedostoja). Huomaa, että sinulla ei ole minkäänlaista tiedostojen omistus-, kopiointi- tai jako-oikeutta missään muodossa ilman Tiedoksen etukäteen antamaa kirjallista lupaa (yritykset ja organisaatiot: ei kopiointi- tai jako-oikeutta oman yrityksen tai organisaation ulkopuolelle). Huomaa myös, että tuotesisältö on sähköisessä muodossa ja se toimitetaan heti vahvistettuasi tilauksen, joten tilauksen peruuttamisoikeutta ei ole.