Yrittäjä, etkö saanut taaskaan tehtyä kaikkea olennaista työpäiväsi aikana? Ei hätää. Ilmoittaudu tänään maksuttoman etätyöpajani odotuslistalle:

3 syytä, miksi hukkaat jopa 20 tuntia aikaasi ja menetät turhaan myyntiä (ja miten korjata nämä)

 

Vihje: syyt liittyvät aikapommiin, joka tikittää yrityksesi dokumenteissa ja kansioissa (ja harva tietää tästä silti mitään)…

Tämä etätyöpajani on suunnattu yrittäjille, jotka ovat kyllästyneet siihen, että digitaalisen epäjärjestyksen aiheuttama tehoton työskentely aiheuttaa joka päivä ajan ja siten rahan hukkaa.

Työpajassa on odotettavissa mm. tällaista: 

  • Ymmärrät, mitkä 3 syytä saavat sinut hukkaamaan työaikaasi jopa 20 tuntia kuussa ja laskevat työtehoasi sekä kuormittavat aivojasi
  • Saat avaimet palauttaa hukkaan menevän työajan käyttöösi (alkaen välittömästi)
  • Pääset ottamaan ensimmäisen konkreettisen askeleesi kohti tuntikausien työajan säästöä työskentelemällä hetken kanssani (sekä eväät jatkoon)

Ilmoittaudu tämän maksuttoman etätyöpajan odotuslistalle nyt ja opit säästämään jopa 1-2 tuntia työaikaa päivässä!

 

👉  Täytä tietosi alle ja napsauta painiketta, niin saat ihan ensimmäisenä tiedon, milloin seuraava työpaja järjestetään.

Psst: Tarkista, että sähköpostiosoite on kirjoitettu oikein eikä sen jälkeen ole ylimääräistä välilyöntiä, jotta työpajan tallenteen linkki löytää varmasti perille. Jos lomake ei toimi, laita minulle viesti: [email protected]!

Haluan tietää, kun seuraava maksuton työpaja järjestetään

Antamalla tietosi hyväksyt niiden tallentamisen ja käsittelyn Tiedoksen tietosuojaselosteen mukaisesti, liityt Tiedoksen sähköpostilistalle ja annat luvan lähettää yrittäjän tietojen, arjen ja liiketoiminnan hallintaan liittyvää sisältöä ja tarjouksia antamaasi sähköpostiosoitteeseen noin kerran kahdessa viikossa, toisinaan harvemmin, toisinaan useammin. Tietojasi ei luovuteta edelleen kolmansille osapuolille. Voit poistua listalta milloin tahansa eivätkä viestit velvoita sinua mitenkään.

Tällaista kiitosta työpajani ja koulutukseni saavat lähes poikkeuksetta:

Ilmoittaudu tämän maksuttoman työpajamuotoisen koulutukseni odotuslistalle nyt ja ota työpäiväsi ajankäyttö takaisin haltuusi!

Haluan tiedon seuraavan maksuttoman työpajan ajankohdasta

Hei yrittäjä, mukava tutustua!


Olen Hanna Martikainen ja yritykseni nimi on Tiedos. Olen tiedonhallinnan ja arkistoinnin kouluttaja ja asiantuntija, Suomen ainoa yritysten digijärjestäjä sekä Järjestysvinkkejä yrittäjälle -podcastin juontaja.

Olen nähnyt, miten digikaaos vie yrittäjiltä turhaan aikaa, energiaa ja hermoja. Niinpä autan sinua tehostamaan yrityksesi tiedonhallintaa – yksi selkeä askel kerrallaan.

Kun ymmärsin, että voin soveltaa vuosien aikana työtehtävissäni kertynyttä ja opinnoistani kartuttamaani osaamista myös muuhun kuin ison organisaation ylätason tiedonhallinnan suunnittelu- ja asiantuntijatehtäviin, sain selkeyden oman yritykseni tiedonhallintaan.

Suurena päämääränäni on tuoda erityisesti yrittäjän työpäivään sekä arkeen sen ulkopuolella selkeyttä, järjestystä ja tasapainoa siistin digityöympäristön avulla sekä antamalla konkreettisia keinoja digityöstä palautumiseen. Oma vastapainoni digityölle on päivittäinen jooga, ja olen myös joogaopettajaopiskelija.

Toivottavasti opeistani on sinulle yhtä paljon hyötyä kuin minulle ja asiakkailleni!

- Hanna
Haluan maksuttoman työpajan odotuslistalle